Uslovi kupovine

Kupovinu mogu da obavljaju pravna i fizička lica.

Željene proizvode možete da poručite:

  • na ovom sajtu, dodajući proizvode u korpu i prateći dalja uputstva
  • putem telefona 065/566-36-03 Viber WhatsApp

Plaćanje robe možete da obavite na 3 načina:

  • pouzećem (plaćanje kuriru na vašim vratima, po dostavi robe)
  • preko računa (e-banking-om, uplatnicom u banci, pošti ili na bilo kom drugom autorizovanom mestu za plaćanje računa)
  • preko računa virmanom (nalogom za prenos), samo za pravna lica (firme)

Kupovinu obavljate tako što kod proizvoda koji želite da kupite kliknete dugme „Dodaj u korpu“. Kada ubacite u korpu sve željene proizvode, idite na opciju „Plaćanje“ koja se nalazi u levom meniju i sledite dalja uputstva. Kupovinu ste obavili onda kada dobijete mejl sa informacijama o porudžbini.

Fenix.rs online prodavnica se trudi da objavi precizne podatke medjutim ne može da garantuje tačnost, preciznost ili sveobuhvatnost podataka koji postoje na sajtu. U pružanju informacija o proizvodima Fenix se delom oslanja na opis proizvoda koje su napravili proizvođači. Može se desiti da materijal na ovom web sajtu sadrže tehničke netačnosti ili tipografske greške. Fenix.rs se odriče svih garancija bilo kakve vrste (uključujući, a ne ograničavajući se na izričite, podrazumevane ili zakonske) za tačnost, kompletnost, pouzdanost sadržaja i informacija na web sajtu. Ne garantujemo za bilo kakve savete do kojih ste došli pomoću našeg web sajta.

Fenix.rs. nije odgovoran za nemogućnost pristupanja sajtu, niti za posledice po korisnika koje iz toga mogu proizići. Korišćenjem web sajta prihvatate punu odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu učitavanjem dokumenata i sadržaja web sajta. Fenix neće biti odgovoran za bilo kakvu direktnu ili indirektnu štetu prouzrokovanu prekidima u radu, greškama i defektima na web sajtu.

Lični podaci koje prosledite web sajtu www.fenix.rs, prilikom registracije u svrhu pristupa cenovnicima i online porudžbinama, biće tretirani u skladu sa dokumentom o privatnosti na mreži. Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, mejl i broj mobilnog telefona. Korišćenje našeg web sajta podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim Uslovima korišćenja. Prilikom unosa Vaših ličnih podataka u obavezi ste da pružite istinite, tačne, važeće i potpune informacije (i da dokle god koristite Vaš nalog na web sajtu, ažurirate te informacije tako da bi bile istinite, tačne, važeće i potpune).


Garancija

Svi proizvodi iz naše ponude podležu garanciji u periodu koji je definisan zakonom. Kod garancije važe garantni uslovi koje propisuje zakon ili koji su navedeni u garantnoj izjavi. Garantni period počinje kada kupac primi robu.


Dostava

Naša online prodavnica sarađuje sa kurirskom službom City express.

  • Cena dostave paketa za proizvode do 15 kg je fiksna i iznosi 330 din.
  • Za pakete mase preko 15 kg svaki sledeći kilogram naplaćuje se 34.80 din.

Kupcima koji u jednoj porudžbini poruče proizvode ukupne vrednosti preko 5000 din. Fenix će omogućiti besplatnu dostavu za tu porudžbinu.

Za isporuku paketa je potrebno od 3 do 5 radnih dana.

Prilikom isporuke kurir nema pravo da otvori paket već samo da izvrši isporuku. Nakon preuzimanja možete nam priložiti žalbu nakon što sami otvorite paket, a veoma je bitno da ta žalba bude nama prosleđena u roku od 24 časa, jer je to zakonski rok u kom kurirska služba City express prihvata reklamaciju. Žalbe se šalju na mejl: [email protected]


Kontakt

Ukoliko želite da nas kontaktirate, to možete učiniti putem telefona 065/566-36-03 Viber WhatsApp

Radnim danima od 09 do 15h.

Možete nas kontaktirati i putem email-a: [email protected] – 24h dnevno, a mi ćemo Vam odgovoriti u toku radnog vremena.


Reklamacije i servis

Potrošač ima pravo da kupljenu robu reklamira ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od dve godine od momenta prelaska rizika na potrošača (posle momenta predaje kupijene robe potrošaču), ako potiče od uzroka koji je postojao pre toga. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru ( prodaja ’’robe sa greškom’’ ).

Reklamacije se primaju u roku od 14 dana u pismenoj formi putem mejla [email protected]. Radi prihvatanja reklamacije obaveza kupca je da uz reklamiranu robu dostavi neoštećenu originalnu ambalažu i račun kao dokaz kupovine, a za robu koja ima garanti rok originalnu ambalažu kao i račun treba sačuvati dok traje garantni rok (za svu kupljenu robu imate garanciju 24 meseca). Po prijemu robe, kupac je dužan da zadrži kurira dok robu ne pregleda i ne ustanovi da mu je roba isporučena neoštećena u transportu. Svojim potpisom na duplikatu računa, kupac potvrđuje da je primio robu u neoštećenom stanju i količinski po računu koji dobija uz robu.

Naknadne reklamacije po ovom osnovu se neće uvažiti.

Procedura u slučaju nesaobraznosti električnog aparata

U slučaju nesaobraznosti potrebno je obratiti se prodavcu kod koga je proizvod kupljen, sa kupljenim proizvodom i sa dokazom o kupovini. Lice zaduženo za prijem reklamacija će sprovesti postupak obrade reklamacije poštujući Zakonom propisanu proceduru. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije. Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Roba je saobrazna ugovoru:

  1. Ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  2. Ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  3. Ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  4. Ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Prava na reklamaciju ne važe u sledećim slučajevima:

  1. Ukoliko se kupac nije pridržavao tehničkog uputstva o upotrebi i uputstva o održavanju uređaja.
  2. Ukoliko ovlašćeni servis utvrdi da je kupac nestručno i nepažljivo postupao sa proizvodom.
  3. Ukoliko je proizvod servisirala neovlašćena osoba.
  4. U slučaju oštećenja nastalih strujnim udarom, udarom groma, elementarnim nepogodama i sl.
  5. Pravo na reklamaciju se ne odnosi na grafitne četkica, ležajeve, lampe-sijalice, noževe, baterije, kablove, odnosno na sav potrošni materijal.
  6. U garanciju ne ulaze oštećenja nastala nakon isporuke potrošaču, a koja su nastala krivicom korisnika, odnosno oštećenja zbog nepravilne montaže ili održavanja, mehanička oštećenja nastala krivicom korisnika i oštećenja zbog varijacije napona električne mreže.
  7. Ukoliko potrošač električni aparat koristi u poslovne svrhe ili druge komercijalne delatnosti, pravo na reklamaciju po osnovu nesaobraznosti se ne priznaje. Ovim kupcima se pruža proizvođačka garancija u roku od 12 meseci od trenutka kupovine proizvoda. Ovlašćeni servis će pregledom utvrditi da li je električni aparat korišćen u poslovne svrhe ili druge komercijalne delatnosti.

Prema zakonu o potrošačima i rešavanju reklamacija sva mehanička oštećenja koja su napravljena dok je artikal bio u posedu kupca a zbog njih artikal ne obavlja funkciju neće biti uzeta u obzir tj.takvim artiklima se ne usvaja garancija.

Kod kupovine satova i opreme kojoj je neophodna instalacija pozovite našu podršku 011/34-44-963 lokal 213.


Povrat robe i novca

U slučaju da je reklamacija putem

usvojena, kupac je dužan da prodavcu pošalje reklamiranu robu, a troškove dostave snosiće prodavac. Kupac zatim ima pravo da bira da li želi da mu se pošalje nova roba ili da mu bude vraćen novac. U slučaju da se kupcu šalje nova roba, troškove dostave snosiće prodavac. A u slučaju da se kupcu vraća novac, kompletan iznos uključujući i troškove naplaćene za dostavu, biće uplaćen na žiro račun koji kupac navede prilikom zahteva za povraćaj novca.

Kupac moze vratiti robu:

  • ukoliko nije saobrazna sa specifikacijom
  • ukolilo se predomislite ali se prihvata samo neotpakovana roba
  • ukoliko roba nije ispravna

Odustajanje od ugovora sklopljenog na daljinu:

Pravo na odustajanje od ugovora sklopljenog na daljinu

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Potrošač snosi direktne troškove vraćanja robe. Potrošač je odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način.

Obrazac za odustanak od ugovora se može preuzeti na našoj internet stranici.

» Preuzmite obrazac «

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od trenutka zaključenja ugovora.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

  1. pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;
  2. isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
  3. isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
  4. isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
  5. isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
  6. isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;
  7. isporuke alkoholnih pića čija je cena dogovorena u vreme zaključivanja ugovora o prodaji i čija se isporuka može izvršiti tek nakon 30 dana od dana zaključenja ugovora, a čija stvarna cena zavisi od promena cena na tržištu na koje trgovac ne može da utiče;
  8. ugovora kojima potrošač izričito zahteva posetu od strane trgovca u cilju sprovođenja hitnih popravki ili održavanja; ukoliko prilikom ove posete trgovac pruži i druge usluge osim onih koje je potrošač konkretno zahtevao ili dostavi drugu robu osim delova za zamenu koji su neophodni za održavanje ili izvršenje popravke, pravo na odustanak od ugovora se odnosi na ove dopunske usluge ili robu;
  9. isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  10. isporuke novina, periodičnih izdanja ili časopisa osim pretplatničkih ugovora za isporuku ovih izdanja;
  11. ugovora zaključenih na javnoj aukciji;
  12. pružanja smeštaja koji nije u stambene svrhe, transporta robe, usluga iznajmljivanja automobila, usluga pripreme i dostavljanja hrane ili usluga povezanih sa slobodnim aktivnostima ukoliko ugovor predviđa konkretni rok ili period izvršenja;
  13. isporuke digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa ako je izvršenje započelo posle prethodne izričite saglasnosti potrošača i njegove potvrde da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora.

Politika zaštite potrošača

Kupcu će proizvod koji je naručio biti isporučen u navedenom roku i u ispravnom stanju uz garantni list ukoliko proizvod podleže garanciji. Kupac ima pravo prigovora na kupljenu robu ili pruženu uslugu za koje se ne izdaje garantni list u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Ukoliko do kvara proizvoda dođe u garantnom roku, prodavac je dužan da obezbedi servis u navedenom roku. Ukoliko u navedenom roku kupac ne dobije ispravan proizvod prodavac je dužan da isporuči kupcu nov proizvod.

Elektronska ponuda proizvoda koja je objavljena na ovom portalu sadrži sve bitne elemente koji su od značaja za odluku potrošača o kupovini ponuđenih proizvoda.

Molimo Vas da uzmete u obzir da informacije o proizvodima mogu da budu nepotpune, zastarele i netačne usled ažuriranja istih.


Privatnost podataka

Privatne podatke koje šaljete na ovaj sajt biće korišćeni samo u svrhe zbog koje ste ih poslali. Nijedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima. Fenix je dužan da odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima zaštiti Vaše lične podatke od zloupotrebe. Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom o poverljivosti Vaših podataka molimo Vas da ne koristite ovu web stranicu i ne ostavljate nikakve podatke. Pristup Vašim podacima je jedino moguć ukoliko se poseduje šifra i lozinka za vaš nalog. Kupovinom u ovoj Online prodavnici smatra se da ste saglasni sa gore navedenim informacijama.


Izjava o zaštiti o prikupljanju ličnih podataka korisnika i njihovom korišćenju

U ime Fenix.rs – Online prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Fenix shop group (kompaniji koja stoji iza Fenix.rs) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.


Dostupnost proizvoda i tačnost opisa

Fenix.rs nastoji da bude što precizniji u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude, ali ne podrazumeva se da su dostupni u svakom trenutku.

Raspoloživost proizvoda pre poručivanja možete proveriti pozivom na broj: